Showroom – sztuka skutecznej prezentacji



Showroom – sztuka skutecznej prezentacji. Showroom to przestrzeń, której celem jest zaprezentowanie produktów, nie zaś jak w przypadku tradycyjnych sklepów ich sprzedaż w danym punkcie.

 

W showroomie możemy się spodziewać połączenia tego, co z oferty produktowej wybrali handlowcy, egzemplifikacji idei firmy, aktualnych trendów w danej dziedzinie, a także wizji architekta kształtowanej przez jego styl.

 

Showroom – sztuka skutecznej prezentacji

Showroom – sztuka skutecznej prezentacji

Wielozadaniowość i spójność

Projekt showroomu z wyposażeniem wnętrz połączonego z powierzchnią biurową stawia przed architektem niełatwe zadania. Stworzyć trzeba nie tylko pokazowe przestrzenie, ale również takie, które będą komfortowym i przyjaznym miejscem pracy. Cały wystrój pomimo zróżnicowanej funkcjonalności powinien stanowić spójną całość i przyciągać uwagę. Nie ma tu miejsca na awangardę (ją warto zarezerwować np. dla targów), za to w cenie są rozwiązania gustowne i trwałe, choć oczywiście nie pozbawione oryginalności.

Tym, co zawsze sprawdza się w salonach wystawowych, są wysokiej jakości materiały, które z biegiem czasu zachowują swój doskonały wygląd, a nawet jeśli się starzeją to w sposób szlachetny, dodający aranżacji urody. Dzięki temu będą stanowiły dobre tło dla prezentowanych produktów i rozwiązań wnętrzarskich.

 

Zainteresowanie od pierwszego wejrzenia

Nie można po raz drugi zrobić pierwszego wrażenia. To, co widzą klienci na zewnątrz – przez wystawową szybę – jest wizytówką showroomu, a jednocześnie zaproszeniem obiecującym, że w środku znajdą dla siebie inspiracje i nowe rozwiązania. Ideałem jest przygotowanie przestrzeni, która zarówno z zewnątrz, jak i wewnątrz będzie się prezentowała imponująco i zachęcająco.

 

Emocje doświadczania w showroom

Klienci, którzy wchodzą do showroomu, pragną przeżyć, osobiście doświadczyć produktów, a nie tylko zobaczyć! Szczegółowe informacje o nich, takie jak kolory, rozmiary i specyfikacje mogą bez trudu sprawdzić w Internecie. Dlatego ekspozycje, które zachęcają odwiedzających do interakcji z produktem to „must have” współczesnego showroomu.

Nie można również zapominać o tym, że salon wystawowy powinien być wygodny, przyjazny i zachęcający dla odwiedzających. Dzięki temu możemy stworzyć emocjonalną i silną więź ludzi z prezentowanymi produktami. Niezbyt głośna muzyka, delikatny, przyjemny zapach, przemyślane oświetlenie – to dodatki warte rozważenia.

 

Profesjonalna obsługa

Bez profesjonalnej i dobrze przygotowanej obsługi salonu wystawowego nawet najlepiej zaprojektowane wnętrze z najlepszymi produktami nie będzie źródłem komercyjnego sukcesu. Dlatego warto zadbać o to, aby pracownicy byli przeszkoleni i mieli szybki dostęp do wszelkich potrzebnych informacji i materiałów.

Kierując się powyższymi wskazówkami przygotowaliśmy projekt showroomu z wyposażeniem wnętrz, który jednocześnie pełni funkcje biurowe.  Na 55 m2 rozmieszczono ekspozycję mebli, lamp, okładzin ściennych i podłogowych. Aranżacja wnętrz lokalu usługowego przyciąga oryginalnością wystroju, mnogością zastosowanych materiałów oraz optymalnym wykorzystaniem powierzchni. Zachęcamy do obejrzenia projektu:

https://www.zawicka-id.pl/projekt-wnetrza/biuro-showroom/

Call Now Button