sty
Nie kusimy niskimi cenami. Stawiamy za to na jakość
Jako biuro projektowe z prawie 20-letnim doświadczeniem, pragniemy podzielić się z Wami naszą filozofią pracy, naszym spojrzenia na współpracę z klientem oraz wyjaśnić dlaczego zdecydowaliśmy, że nasze projekty nie należą do najtańszych na rynku.
1. Doświadczenie, które przekłada się na jakość
Nasza siła tkwi w latach praktyki, podczas których pracowaliśmy z różnorodnymi klientami o zróżnicowanych potrzebach i oczekiwaniach. Mamy bardzo duże doświadczenie w projektowaniu zarówno małych mieszkań do remontów generalnych, mieszkań na wynajem, nieruchomości w zabytkowych kamienicach, aranżacji biur czy domów o metrażu od 100 do 400 m2. To właśnie to bogactwo doświadczeń sprawia, że jesteśmy w stanie sprostać różnym wymaganiom inwestora, tworząc unikalne rozwiązania, skrojone na miarę. Jednocześnie, pomimo długoletniego zbierania doświadczeń ciągle zdarzają się tematy, sytuacje które są dla nas wyzwaniem. Dzięki posiadaniu dobrych kontaktów z licznymi specjalistami i tzw. obyciu w boju radzimy sobie z takimi sytuacjami. To pokazuje, że projekty wnętrz nie są łatwymi, szybkimi procesami a wiedza i doświadczenie są tu kluczowe.
2. Projekty to nie tylko obrazki, ale możliwość realizacji marzeń w praktyce
Nie jesteśmy biurem generującym jedynie estetyczne wizualizacje. Nasze projekty to zobowiązanie do ich realizacji. Za każdym projektem kryje się plan działania, który przenosi marzenia klienta z płaszczyzny koncepcji do rzeczywistości. Nie kusimy klientów tylko pięknymi obrazkami za którymi nie kryje się wiedza i doświadczenie do możliwości ich urealnienia. Każda koncepcja jest przełożona na szczegółowe rysunki techniczne i listę zakupową, co pozwala każdemu zrealizować wypracowane wcześniej pomysły.
3. Dyspozycyjność i elastyczność w kontaktach
Jesteśmy świadomi, że każdy projekt wymaga elastyczności i dostosowania do potrzeb klienta. Szanujemy zdanie naszych klientów, nie narzucamy naszych pomysłów. Nasza dyspozycyjność oraz otwartość na komunikację sprawiają, że jesteśmy w stanie skutecznie współpracować, by osiągnąć najlepsze rezultaty. Każdy klient otrzymuje w naszej Strefie Klienta indywidualne konto do wglądu w swój projekt. Na bieżąco publikujemy wszystkie wersje projektu, to tam też odbywa się główna komunikacja. Dzięki temu projekt ma swoją strukturę i każdemu łatwiej odnaleźć, w dowolnej chwili, potrzebny element. Z drugiej strony mamy świadomość, że każdy ceni swój czas i taka forma komunikacji pozwala na wygodny i szybki kontakt każdej ze stron. Natomiast spotkania projektowe odbywają się w naszym biurze na Mokotowie, w którym mamy możliwość dobrania materiałów wykończeniowych oraz pokazania różnych rozwiązań funkcjonalnych, które stosujemy w naszych projektach.
4. Relacje zbudowane na szacunku
Dbamy o relacje z klientami, ale unikamy stosowania oklepanych fraz typu „klient nasz pan”. Nasza współpraca opiera się na wzajemnym szacunku i partnerskim podejściu, co przekłada się na efektywność projektów. Pamiętamy, że na sukces projektu pracują wszystkie zaangażowane strony a praca zespołowa jest kluczowa w każdej realizacji.
5. Jasne standardy współpracy
Posiadamy jasne standardy współpracy, które zostały wypracowane przez lata naszej pracy i są podstawą naszego profesjonalizmu. Każdy klient przed podjęciem decyzji o współpracy dokładnie wie, jak współpraca będzie przebiegać, jakie będą jej etapy, na jaki zakres pomocy może liczyć. U nas nie ma koloryzowania ofert, zarówno w zakresie prac, terminów czy budżetów. Stawiamy na otwartą komunikację, uczciwość i szczerość, dzięki czemu unikamy od początku nieporozumień, a nasi klienci mogą czuć się bezpiecznie i mają gwarancję, że nie zostaną na żadnym etapie współpracy sami.
6. Sprawdzeni wieloletni wykonawcy
Za nami współpraca z różnymi wykonawcami, wiele czytamy i słyszymy o wykonawcach od innych osób, co sprawia, że jesteśmy świadomi realiów rynkowych. Bezpieczeństwo naszych klientów i realizacja ich projektów są dla nas priorytetem. Dlatego pracujemy tylko z wykonawcami, którzy mają filozofię działania bliską naszej. Polecane przez nas firmy to partnerzy, z którymi pracujemy przez prawie cały okres istnienia naszego biura. Dbamy o to, aby długoletnia, lojalna współpraca przekładała się na bezpieczeństwo realizacji przygotowanych przez nas projektów. Ze względu na wartości, którymi się kierujemy przy doborze współpracowników oraz w trosce o dobro naszych klientów nie zmieniamy współpracowników i nie dysponujemy wieloma zespołami wykonawców. Dlatego klienci, chcący skorzystać z tych firm, muszą liczyć się z koniecznością rezerwacji terminu remontu z dużym wyprzedzeniem.
7. Potwierdzenie wartości współpracy w referencjach
Naszą pewność siebie w zakresie wartości naszych projektów potwierdzają liczne referencje. To one są największą bazą wiedzy na temat jakości naszej pracy, pomagają dobrze poznać nas i naszą pracę, jeszcze przed powierzeniem nam swojego projektu. Długotrwałe relacje z klientami oraz pozytywne opinie są dla nas nie tylko dowodem na skuteczność, ale także motywacją do dalszego doskonalenia naszych umiejętności. Referencje stanowią dla nas nieocenioną walutę zaufania. To również dowód na to, że nasze projekty nie tylko wyglądają dobrze na papierze, ale co znacznie ważniejsze są również doceniane w praktyce.
8. Kim jest nasz klient?
Świadomie podejmujemy decyzję o współpracy, bazując na wzajemnym zaufaniu i partnerstwie. Zwłaszcza w przypadku większych projektów zawsze poznajemy się osobiście na spotkaniu w naszym biurze. Jesteśmy świadomi, że wielomiesięczna współpraca wymaga solidnych fundamentów, dlatego od pierwszych spotkań stawiamy na uczciwość i otwartość. Cenimy pracę z każdym, komu nasze standardy są bliskie i mamy pewność, że jesteśmy w stanie sprostać jego oczekiwaniom.
Zapraszamy do współpracy i rozmowy!